Dobre praktyki
Projektowanie i komercjalizacja żywności bezglutenowej
Komercjalizacja nanotechnologii z punktu widzenia bezpieczeństwa
Komercjalizacja a umowy opcyjne towarzyszące tworzeniu spółek kapitałowych

Warunki realizacji możliwości (opcji) np. objęcia udziałów w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością lub akcji w spółce akcyjnej mogą być różne i oparte o różne instrumenty formalne. Mogą to być zarówno instrumenty pochodne tj. warranty subskrypcyjne, które są jednocześnie papierami wartościowymi charakterystycznymi dla spółek akcyjnych lub warunkowe zobowiązania umowne.

Wady i zalety poszczególnych procedur międzynarodowej ochrony patentowej wynalazku
Dokumentowanie wydatków kwalifikowanych do ulgi na cele badawczo-rozwojowe
Zmiana strategii komercjalizacji wyników badań w praktyce
Projektowanie nowych wyrobów medycznych

Każdy proces rejestracji nowego wyrobu medycznego wymaga indywidualnego podejścia i przygotowania wszystkich dokumentów tak, aby stanowiła potwierdzenie jego funkcji, zarówno w zakresie wykonania wszystkich prac rozwojowych i badań klinicznych, jak i odpowiedniego uzasadnienia opartego na wiarygodnej literaturze naukowej.

Patentowa i niepatentowa ochrona innowacji biotechnologicznych na przykładzie nowych odmian roślin
Analiza trendów w planowaniu badań i komercjalizacji ich wyników

Amerykanie często mówią „trend is your friend” – zawsze warto posiadać wiedzę o aktualnych trendach w gospodarce i je wykorzystywać. Co ciekawe dotyczy to coraz częściej planowania prac badawczych i rozwojowych zarówno w jednostkach badawczych jak i w działach zajmujących się tymi pracami w przedsiębiorstwach.
